Curbside Collection WILL Occur on Memorial Day, May 28

Orange County, Fla. – The Orange County Utilities Solid Waste Division reminds unincorporated Orange County customers that garbage, recycling, yard waste and large items will be collected on Memorial Day, Monday, May 28.

Since Monday is a normal collection day, customers should set out their roll carts, large items and yard waste as usual.

Como parte del programa de recolección residencial, los únicos días feriados sin servicio de recolección son los Días de Acción de Gracias y Navidad.

Para obtener más información, comuníquese con la Línea Directa de Desperdicios Sólidos de Servicios Públicos del Condado de Orange al 407-836-6601 o envíe un email a Solid.Waste@ocfl.net. Los clientes también pueden visitar www.ocfl.net/GreenClean. County offices will be closed on Memorial Day and will resume business on Tuesday, May 29.