Obras Públicas del Gobierno del Condado de Orange
Email: PWPIO@ocfl.net

El Condado de Orange amplía los sitios de depósito de escombros residenciales hasta el domingo 27 de octubre de 2024

Orange County, FL — Orange County is extending access to residential drop-off sites for debris from Hurricane Milton for an additional week. The sites will remain open through Sunday, October 27, at 7:00 p.m.

Comienzo de la Recolección de Restos Vegetales

Three designated drop-off sites will continue to accept non-commercial yard waste, including leaves, branches, and other natural debris. The sites are open daily from 7 a.m. to 7 p.m. The sites include:

• Planta de Tratamiento de Agua de Conway - 3590 Manatee Street, Orlando, FL 32822
  • Harrell Road – 8503 Trevarthon Road, Orlando, FL 32817
  • Unidad de Mantenimiento de Zellwood - - 3500 Golden Gem Road, Apopka, FL 32712

Los sitios solo aceptarán restos vegetales sueltos; no se admitirán bolsas ni contenedores. Please note large household appliances and other household items will not be accepted. Se prohíbe a contratistas, empresas de cuidado del césped o compañías comerciales utilizar estos sitios de entrega.

Al llegar, los residentes deberán presentar una licencia de conducir válida, una factura de servicios públicos u otro documento oficial que verifique la residencia en el Condado de Orange. Los residentes pueden utilizar los mapa interactivo para encontrar su sitio de entrega más cercano.

Eliminación de Escombros de Aceras

Orange County Government also continues its storm curbside debris removal for unincorporated Orange County.

Contractors are collecting piles at the curb that are too large to be picked up through the County's residential curbside collection program. Residents are encouraged to separate debris by type-vegetative, large household appliances, and other household items, etc.-and place it at the curb for collection as soon as possible.

Para agilizar el proceso de limpieza, se recomienda a los residentes llevar los desechos de jardinería a [...] uno de los tres sitios de recolección de escombros vegetales del Condado, now open through Sunday, October 27.